dc.contributor.author |
Molnár, Pál |
|
dc.contributor.author |
Pintér, Henriett |
|
dc.contributor.author |
Tóth, Edit |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T07:36:21Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T07:36:21Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
pagination=423-449;
journalVolume=117;
journalIssueNumber=4;
journalTitle=MAGYAR PEDAGÓGIA; |
|
dc.identifier.uri |
http://repo.lib.semmelweis.hu//handle/123456789/6163 |
|
dc.identifier.uri |
doi:10.17670/MPed.2017.4.423 |
|
dc.relation.ispartof |
urn:issn:0025-0260 |
|
dc.title |
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői |
|
dc.type |
Journal Article |
|
dc.date.updated |
2018-08-27T08:47:28Z |
|
dc.language.rfc3066 |
hu |
|
dc.identifier.mtmt |
3348665 |
|
dc.contributor.department |
Kiadók/MTA KFB/Magyar Pedagógia szerkesztősége |
|
dc.contributor.institution |
Kiadók |
|