| dc.contributor.author | Molnár, Pál | |
| dc.contributor.author | Pintér, Henriett | |
| dc.contributor.author | Tóth, Edit | |
| dc.date.accessioned | 2022-01-21T07:36:21Z | |
| dc.date.available | 2022-01-21T07:36:21Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.citation | pagination=423-449; journalVolume=117; journalIssueNumber=4; journalTitle=MAGYAR PEDAGÓGIA; | |
| dc.identifier.uri | http://repo.lib.semmelweis.hu//handle/123456789/6163 | |
| dc.identifier.uri | doi:10.17670/MPed.2017.4.423 | |
| dc.relation.ispartof | urn:issn:0025-0260 | |
| dc.title | A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői | |
| dc.type | Journal Article | |
| dc.date.updated | 2018-08-27T08:47:28Z | |
| dc.language.rfc3066 | hu | |
| dc.identifier.mtmt | 3348665 | |
| dc.contributor.department | Kiadók/MTA KFB/Magyar Pedagógia szerkesztősége | |
| dc.contributor.institution | Kiadók |