dc.contributor.author |
Molnár, Pál |
|
dc.contributor.author |
Pintér, Henriett |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T06:46:28Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T06:46:28Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
journalVolume=118;journalIssueNumber=1;journalTitle=MAGYAR PEDAGÓGIA;pagerange=3-26;journalAbbreviatedTitle=MAGYAR PEDAGÓGIA; |
|
dc.identifier.uri |
http://repo.lib.semmelweis.hu//handle/123456789/7787 |
|
dc.identifier.uri |
doi:10.17670/MPed.2018.1.3 |
|
dc.format.extent |
3-26 |
|
dc.relation.ispartof |
urn:issn:0025-0260 |
|
dc.title |
Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében |
|
dc.type |
Journal Article |
|
dc.date.updated |
2019-09-17T12:13:41Z |
|
dc.language.rfc3066 |
hu |
|
dc.rights.holder |
NULL |
|
dc.identifier.mtmt |
30359773 |
|
dc.contributor.institution |
Károli Gáspár Református Egyetem |
|
dc.contributor.institution |
Japanológia Tanszék |
|
dc.contributor.institution |
Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete |
|
dc.contributor.institution |
Humántudományi Intézet |
|
dc.contributor.institution |
Humántudományi Intézet |
|
dc.contributor.institution |
Temészettudományi Kommunikáció és UNESCO Multipedagógiai Központ |
|